Leírás
KALANDRA SZÜLETETT, BÁRMERRE IS JÁRSZ VELE
A tökéletes eszköz, bármely feladatra. A gép, amely sohasem hagy cserben. Legyen szó bármilyen feladatról, kihívásról vagy kalandról. A válasz minden gondolatodra.
Mindennapi ingázás
Kanyargós vidéki országutak
Hosszú autópálya-szakaszok
Kényelmes páros motorozás
Szélsőséges időjárás esetén
A V-Strom 650XT ABS egyedülálló jellemzői a szélsőséges időjárásban hasznos kézvédők, valamint a hasidom, valamint a fűzött kerekek, amelynek megjelenése további kalandra csábítja a motorost – mindhárom tartozék az alapfelszereltség része.
A modell elérhető fojtott 35 kW-os verzióban is.
ÚJ KEREKEK ÉS GUMIABRONCSOK
A V-Strom 650 tömlő nélküli abroncsai küllős felnikre kerülnek felszerelésre. Ez a megoldás abból a szempontból hasznos, hogy a küllők és az abroncs deformációs képességének következtében javult a V-Strom 650 komfortja és ezzel párhuzamosan persze a motorozás élménye is.
A SZABÁLYOZHATÓ KÉNYELEM
A szélvédő 9 mm-rel magasabb lett, de a formája is átesett némi ráncfelvarráson annak érdekében, hogy ne csak a széláramlás szabályozása történjen meg, de a motoros élvezhesse a szélmentes zóna előnyeit is. Ha határt húzunk a szélvédett és védtelen terület közé, a motoros máris könnyebben fog tudni mozogni egy olyan térben, ahol a menetszél miatt kialakuló turbulencia nem zavarja. A szélvédőnek három állása van, amik között egy csavarhúzó segítségével könnyen lehet váltani.
DIGITÁLIS ÜZEMANYAG- BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot.
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.
KIPÖRGÉSGÁTLÓ RENDSZER
A Suzuki kipörgésgátló rendszere folyamatosan ellenőrzi az első és hátsó kerekek sebességét, a gázmarkolat állását, a főtengely pozícióját, valamint a sebességi fokozatot, és szinte azonnal csökkenti motorteljesítményt, amikor kerék- túlpörgést érzékel. A teljesítmény kontroll a gyújtási idők, továbbá a levegő mennyiségének egyidejű szabályozásával valósul meg, így jön létre a finomabb tapadás. Mindennek eredménye, hogy a hosszú távú motorozás könnyebb és kényelmesebb, ezáltal csökkenti a fáradtságot.
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.
ABS
Az elektronikus szabályozású blokko-lásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, s az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit!
EASY START
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.
EURO 5
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.