RM-Z450 2024

3299000 Ft

Leírás

#THISISMOTO

Az RM-Z450 továbbra is azt a kategóriaelső teljesítményt nyújtja, amely a valaha gyártott 450 cm3-es crossmotorok között a legsikeresebbek egyikévé tette. A 2016-os modell a Suzuki rajtsegítő rendszerének (S-HAC) továbbfejlesztett változatával van felszerelve, ami tökéletes rajtolással juttatja versenyelőnyhöz a motorost. Emellett az ultrakönnyű és könnyen hangolható 49 mm-es Showa SFF-Air villa gyári színvonalú teljesítményt és beállítási lehetőségeket kínál a motoros számára, bármilyen képességű legyen is. Mindehhez robusztus, mégis szuperérzékeny váz járul, így az RM-Z450 továbbra is nyerő motor.

ALUMÍNIUM KORMÁNYRÚD
Az alapfelszereltségként felszerelt csúcskategóriájú Renthal Fatbar alumínium kormányrúd erősebb és kevésbé vibrál, mint a hagyományos méretű alumínium kormányrudak.
 

BAJNOKSÁGBAN BIZONYÍTOTT A nyerő teljesítményhez a crossmotoroknak masszívaknak, jó hatásfokúaknak és erőseknek kell lenniük. A bajnokságok megnyeréséhez a motornak olyan tapasztalatot és tudást kell magában hordoznia, amelyet kizárólag a Suzukitól kaphat meg. A 449 cm3-es négyütemű, folyadékhűtésű, DOHC-vezérlésű, négyszelepes injektoros motor a széles nyomatéktartomány és a karokat megfeszítő lóerők tökéletes kombinációját nyújtja a mai versenyzők számára.
 

SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.
 
RAJTSEGÉD
A Suzuki rajtsegédje (S-HAC) egy startüzemmód-választó rendszer, amely három beállítási lehetőséget kínál, ami egyenesen a gyári verseny- motorból származik. A rendszer visszaállítja a gyújtási időt normál működésre 6 másodperccel az elindulás után, az 5. sebességbe váltáskor vagy a gáz elvételekor, bőséges időt adva a motorosnak kiugratni a rajtkapun az első forduló felé.

close-btn
close-btn