RM-Z250 2024

3099000 Ft

Leírás

Nyerő fejlődés

Az új RM-Z250 továbbfejlődött: minden eddiginél magasabb teljesítményszintről az új KYB PSF2 légrugós villák és KYB hátsó lengéscsillapítók, a már eddig is páratlan lehetőséget még tovább javító áttervezett váz, a Suzuki rajtsegítő rendszere (S-HAC) és a több mint nyolcvan belső motoralkatrész áttervezésével járó átfogó motorfejlesztés gondoskodik, amelynek révén közepes fordulatszámon a motor leadott teljesítménye nagyobb, teljesítménytartománya szélesebb.

HÁROMFOKOZATÚ SZABÁLYOZÁS
Az RM-Z250 S-HAC rendszere, a maximális gyorsulás érdekében, a gyújtás időzítésének beállításával figyeli a fojtószelep és sebességváltó helyzetét azért, hogy az alábbi három kritikus ponton keresztül egy vérbeli versenyben érezhessük magunkat. Ez a három kritikus pont az indulás pillanata, a rajtkapu átlépése, majd a teljes erővel történő előre haladás.
 

MEGNÖVELT TELJESÍTMÉNY  Az RM-Z250 motorját úgy finomították, hogy a maximális teljesítmény fenntartása mellett nőjön a közepes fordulatszámon leadott teljesítmény és nyomaték. A teljesítményleadás egyenletesebb és lineárisabb a könnyebb kezelés érdekében. A 2021-es modellhez több mint 80 belső motoralkatrészt terveztek át – ezekre sárga szín hívja fel a figyelmet.
 
RAJTSEGÉD
A Suzuki rajtsegédje (S-HAC) egy startüzemmód-választó rendszer, amely három beállítási lehetőséget kínál, ami egyenesen a gyári verseny- motorból származik. A rendszer visszaállítja a gyújtási időt normál működésre 6 másodperccel az elindulás után, az 5. sebességbe váltáskor vagy a gáz elvételekor, bőséges időt adva a motorosnak kiugratni a rajtkapun az első forduló felé.
 
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.

close-btn
close-btn