Z400 2023

2555500 Ft

Leírás

Utcára született – A verseny ihlette

A Kawasaki büszkén mutatja be az új sportmodelljét. A vadonatúj stílusnak köszönhetően az új Z400 nagyobb teljesítményt nyújt, mint elődjei, a teljesen új motornak és alváznak köszönhetően, amelyek erősebbek és jelentősen könnyebbek is. De hasonlóan elődjéhez, ez az új modell is sokkal több, mint pusztán teljesítmény. A Z400 nem csak lenyűgöző, kiváló minőségű megjelenést nyújt, de  az erősebb teljesítmény, könnyű kezelhetőség és laza, sportos ülés pozíció szórakoztatóbbá teszi, valamint könnyed utazást biztosít.

Merevebb villa

A merevebb ø41 mm-es teleszkópos villa jobb felfüggesztést eredményez. Az első kerék biztosan fekszik fel az útra, az irányváltások pedig könnyen elvégezhetőek, még akkor is, ha a kerékpár függőleges helyzetben van – hasznos a forgalmi dugókban.

Sugomi stílus

Az új Z400 a Z650 éles, agresszív stílusát ötvözi a Z300 megjelenésével, hogy agresszív, agilis, férfias benyomást keltsen. Izmos, sportos karosszériája tükrözi a megnövekedett teljesítményt. A Z-sorozat többi modelljéhez hasonlóan a sugomi design elemek (alacsony váz, alacsony pozíciójú fej és felfelé álló farok) egy sziluettet adnak, amely azonnal felismerhető.

Kompakt, multifunkciós kijelző

A Z400 ugyanazzal a műszercsoporttal rendelkezik, mint a Z650. Az analóg stílusú fordulatszámmérő közepén fokozatjelző található, amely egy multifunkciós LCD képernyő tetején ül, így a műszercsoport könnyedén átlátható.

Jóval alacsonyabb tömeg

Az új motor és váz könnyűszerkezetes kialakítása, valamint a tömeg minimalizálása érdekében tett erőfeszítések 167 kg-os össztömeget eredményeznek (így 3 kg-mal könnyebb a Z300-nál) – ezáltal a legkisebb kéthengeres modell a kategóriában.

Kompakt, könnyű és hatékony

A motor újratervezése lehetővé tette a motor méretének, súlyának és hatékonyságának optimalizálását. Az új motor mérete hasonló a 2013-2018-as Z250-hez. Számos erőfeszítésnek köszönhetően a motor tömegét minimalizálták, a nagyobb lökettérfogat ellenére. A letisztult design és a megújult elrendezés lehetővé teszi a minimális külső csővezetékű hűtőrendszer használatát.

Könnyű Trellis Váz

A Z400 a Ninja H2-hez hasonlóan kialakított rácsvázzal rendelkezik. A Kawasaki fejlett dinamikus merevség-analízist alkalmazták a könnyű súly optimális merevségének biztosítására. Az új vázszerkezet jelentősen hozzájárul a kerékpár alacsony tömegéhez.

Könnyű, kiszámítható irányítás

With both the engine and frame being new, engine placement could also be optimised. The new chassis features a short-wheelbase/long-swingarm design, complemented by a steep caster angle that delivers light, natural handling. The bike’s light weight also contributes to the easy handling and facilitates manoeuvring when off the bike.
Az új váznak és motornak köszönhetően a motor elhelyezkedése is optimalizálható lett. A kerékpár könnyű súlya is hozzájárul az egyszerű kezelhetőséghez, valamint megkönnyíti a motorkerékpár manőverezését.

Alacsony ülésmagasság

Az ülés magassága 785 mm (radiál abroncsok esetén), a keskeny ülés (30 mm-rel keskenyebb) és a motor keskeny kialakítása lehetővé teszi a motoros számára, hogy akadálytalanul tehesse le a lábát.

Nagy átmérőjű féktárcsa

A 310 mm-es első féktárcsa (ugyanolyan méret, mint a Z1000-nél), biztosítja a biztonságos megállást. A új első fék és a gondosan megválasztott fékvezeték mérete, valamint anyaga hozzájárul a kényelmesebb fékkar használathoz. Minden modell ABS-szel van ellátva, és a legfrissebb Nissin ABS egységgel rendelkezik, amely a legkisebb és legkönnyebb a piacon.

Ergonómia

A motor kialakítása sokféle testalkat és testmagasság számára kényelmes, ezzel is hozzájárulva a vezetőbarát karakterhez. A viszonylag függőleges vezetési pozíció és a szélesebb kormány ideális helyzetbe hozza a vezetőt az tökéletes irányításhoz, megkönnyítve a dinamikus és sportos motorozást.

Új rásegítő & csúszókuplung

Az új és kompaktabb (ø139 mm >> ø125 mm) kuplung könnyebb és pontosabb kezelhetőséget tesz lehetővé.

Erőteljes, vezetőbarát soros-kéthengeres

399 cm3-rel, az új motor lényegesen nagyobb teljesítményt nyújt az elődjéhez képest: 33,4 kW (+4,4 kW a 2018-as Z300-hoz képest). A nagyobb teljesítményt nagyrészt az új szívórendszer eredményezi. A megnövekedett teljesítményt kiegészíti a vezetőbarát karakter; a sima reakciók, valamint a bőséges nyomaték alacsony tartományokban megkönnyíti a vezetést az új és tapasztalt motorosok számára egyaránt.

LED fényszóró

Amellett, hogy hozzájárul a Z400 karakteres megjelenéséhez, az újonnan kifejlesztett LED-es fényszóró jelentősen növeli a fényerőt és a belátható útszakaszt.

close-btn
close-btn