Leírás
Yamaha YZF-R1M. Egyek vagyunk
Az YZF-R1M versenymotor az R1 különleges változata, amely gyárilag még erősebb, hogy minden versenyző és pályamotoros a legtöbbet hozhassa ki magából.
A hattengelyes giroszkóp egység (IMU) tökéletes kontrollt biztosít a tapadás, a csúszások, az első kerék felemelkedése, a fékezés és az indulás felett. GPS funkcióval rendelkező kommunikációs vezérlőegysége lehetővé teszi a köridők és egyéb menetadatok megtekintését táblagépeken – az R1M Elektromos versenyfelfüggesztés (ERS) pedig kiemelkedő kezelhetőséget tesz lehetővé.
200 lóerős keresztsíkú motorjával, rövid tengelytávú vázával, 3D vezérlőelektronikájával és exkluzív karbon karosszériatestével az R1M a magánvásárlók számára is elhozza a gyári M1 motortechnológiát.
Motorod összeállításaRészletek
Öhlins elektronikus versenyfelfüggesztés (ERS)
Kommunikációs vezérlőegység vezeték nélküli átprogramozással
M1 stílusú karbon karosszériatest/200 kg feltöltve és 180 kg feltöltés nélkül
998 ccm-es, 200 lóerős, keresztsíkú 4 hengeres motor
6 tengelyes IMU giroszkópos/G-érzékelőkkel a 3D mozgási adatok rögzítéséhez
Dőlésérzékelő kipörgésgátló/kicsúszásgátló
Kerékemelkedés-vezérlés/rajt-elektronika/széles, 200-as hátsó gumiabroncs
Dőlésérzékelő ABS/egyesített fékrendszer
Rövid tengelytávú alumínium Deltabox váz
Felfelé irányuló rácsos lengőkar/magnézium hátsó váz
Korlátozott számban kapható
Exkluzív Yamaha Racing Experience rendezvény az R1M tulajdonosoknak