Leírás
Kalandra fel!
KCMF (Kawasaki kanyarkezelő funkció)
A Kawasaki legújabb modellező szoftvere és a kompakt Bosch IMU (Inercia mérőegység) visszajelzései segítségével a KCMF figyeli a motor és a váz paramétereit a kanyarodás során – a bemenettől a kanyar közepén át a kigyorsításig – és közben módosítja a fékerőt és a motor teljesítményét, hogy a legegyenletesebb átmenetet biztosítsa a gyorsítás és fékezés között és vissza, hogy ezzel támogassa a vezetőt a tervezett íven maradásban.
Izgalmas soros négyhengeres motor
A Versys 1000 élvezetes karakterének kulcseleme az izgalmas motorja, amely többet nyújt, mint csupán teljesítményadatokat. A rugalmasságra hangolt 1043 cm3-es, soros motor rendkívüli gázreakcióval és minden tartományban (különösen a középső fordulatszámtartományban) erős nyomatékkal rendelkezik miközben a csábító szíváshangjával arról biztosítja a vezetőt, hogy minden gázmarkolat mozdulatra fizikai és lelki élményben lesz része. Az elektronikus fojtószelepek lehetővé tették a sebességtartó felszerelését és az egyenletes teljesítményleadást.
Dupla LED fényszóró
Mindkét új LED fényszóróba építettek tompított, távolsági és helyzetjelző funkciót. A messziről látható új fényszórók számottevően fényesebben világítják be az utat éjszaka.
Élvezetes motorozás minden környezetben
Mivel a legtöbbször közúton motorozunk, ahol az aszfalt minősége nem olyan, mint a versenypályákon – az útfelület hibái (bukkanók, gödrök) nem ritkák és sok út burkolata nem is aszfaltozott (kockaköves stb.) – a Kawasaki mérnökei a hosszú rugóút mellett döntöttek, hogy a motorosok nagyobb nyugalommal kanyarodhassanak. Miközben a motort nem off-road használatra tervezték, a Versys 1000 hosszú rugóúttal rendelkező futóműve képes megbírkózni a nem tökéletes útfelületek támasztotta kihívásokkal, ott is, ahol a sportos, kemény futóművel rendelkező motorok vezetőinek vissza kell venni a gázból. A könnyű, 17”-os első és hátsó kerekek segítik a gyors és sportos kezelhetőséget.
KECS
A 2021-es modellévre a Versys 1000 SE KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) rendszerét tovább fejlesztettük, először alkalmazva a Showa Skyhook technológiát. A megújult felfüggesztés most még nagyobb kényelmet biztosít a vezető és utasa számára.
LED világítás
A fényszóróktól a kompakt LED iránykelzőkön és az új LED hátsó lámpán át, a LED rendszámmegvilágító lámpáig, a Versys 1000 modellben csak LED világítást találunk.
Állítható szélvédő
A Versys 1000 rendkívüli szélvédelmét elősegítő új első burkolatát és szélesebb légterelőit jól kiegészíti a fokozatmentesen állítható szélvédő, melyet a vezető beállíthat igényei szerint a kényelmes motorozáshoz akár az autópályán. A szélvédő magassága most egyszerűen a vezetőülésből állítható.
Integrált vezetési módok
A Versys 1000 SE alapfelszereltségként három különböző integrált vezetési móddal van ellátva, amelyek automatikusan kombinálják a leginkább megfelelő kipörgésgátló és teljesítmény beállításokat sport, utcai, eső, valamint egy egyéni (manual) felhasználáshoz.
KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System)
A Kawasaki szupersport stílusú, nagy pontosságú fékkezelést segítő rendszere most a Versys 1000 alaptartozéka. Ez ugyanaz az alaprendszer, mint amelyet a Ninja H2 és Ninja ZX-10R is használnak, de programozását és beállításait a Versys 1000 utcai jellegéhez és hosszú rugóúttal rendelkező futóművéhez optimalizálták.
Kétféle ülés
A komfort ülésnek nevezett tartozék vastagabb uretánhab alappal rendelkezik, ami megfelelő kényelmet biztosít hosszabb túrákon a magasabb vezetők számára pedig lazább térdtartást enged. Az alacsony ülés (20 mm-rel alacsonyabb) pedig segít a talaj könnyedebb elérésében.
KQS (Kawasaki gyorsváltó)
A Versys 1000 izgalmas motorkarakterét kiválóan támogatja a gyorsváltó, mely lehetővé teszi a kuplungkar használata nélküli felkapcsolásokat és visszaváltásokat az egyenletes gyorsításért és gyors és könnyed lassításért.
Okostelefon csatlakoztathatóság
A műszerfalba épített Bluetooth chip lehetővé teszi a motorosok számára okostelefonjuk vezeték nélküli csatlakoztatását. A “RIDEOLOGY THE APP” okostelefon alkalmazás segítségével számos műszerfal funkció érhető, ami hozzájárul a különleges motorozási élményhez.
Áramforrás
A kényelmesen hozzáférhető csatlakozó alapfelszereltség lett. A csatlakozó 40 W teljesítmény leadására képes.
Színes TFT műszerfal
A kompakt, teljesen digitális, színes TFT műszerfal minőségi, high-tech érzést biztosít a motornak. A csúcsminőségű TFT kijelző minden esetben jól látható. A háttérszín váltható fekete és fehér között, a fényerő pedig automatikus alkalmazkodik a környezethez.
Markolatfűtés
A markolatfűtés fokozott kényelmet biztosít a hűvösebb napokra.
Egyszerűen rögzíthető dobozrendszer
A tartozék dobozrendszer rögzítő mechanizmusa lehetővé teszi a dobozok egyszerű és gyors rögzítését, így hozzájárul az általános kényelemhez. A dobozok tökéletesen belesimulnak a motorkerékpár hátsó részébe, kialakításuk révén a lehető legközelebb vannak a jármű középvonalához, és a letisztult rögzítő szerkezet miatt a motorkerékpár vonalai akkor is harmonikusak maradnak, ha a dobozok nincsenek felszerelve.
Elektronikus fojtószelepek
Az elektronikus fojtószelepek lehetővé teszik az ECU számára, hogy együtt szabályozza a motorba jutó benzin mennyiségét (az injektorok segítségével) és a levegő mennyiségét (a fojtószelepek segítségével). Az ideális befecskendezés és fojtószelepműködés egyenletes és természetes gázreakciót eredményez és ideális teljesítményt.
LED kanyarfények
A burkolatba épített fényszórók éjszaka megvilágítják az utat kanyarodáskor. Mindhárom lámpa fix irányban áll és a dőlési szögtől függően kapcsolnak fel. Ahogy dől a motor, a fények egymás után gyulladnak fel, így egyre szélesebb részt világítanak be a haladási irányban.
Elektronikus sebességtartó
A Kawasaki sebességtartó rendszere egy gombnyomással lehetővé teszi egy adott sebesség megtartását. A rendszer bekapcsolása után a vezetőnek nem kell folyamatosan gázt adnia. Ez a hosszú túrákon csökkenti a jobb kar feszültségét, ami jelentősen hozzájárul a vezetési kényelemhez.
KTRC (Kawasaki kipörgésgátló)
Az izgalmas sportmotorozástól a csúszós felületeken való nyugodt motorozásig, a három beállítható üzemmód számos motorozási körülményt képes kezelni.
Radiális első féknyergek
A ø310 mm átmérőjű, hullámos szélű első tárcsákat most rendkívül merev, radiálisan szerelt, egy darabból készült féknyergek állítják meg, amelyeket egy radiális első főfékhenger vezérel. Mindezek együtt kiváló fékezhetőségi érzést és félelmetes fékerőt bizosítanak.