SX-R 2022

Leírás

Kezd el a játékot

Erős hagyományokkal, számtalan győzelemmel és bajnoksággal a háta mögött az állós vizirobogó kategóriában, a Kawasaki most egy új szintre emeli ezt a szegmenst az új, 4-ütemű, 1498 ccm-es, 4-hengeres motorral rendelkező vizijárművel, mely a valaha gyártott, legnagyobb gyorsulású, sorozatgyártású, állós vizirobogó. Az új SX-R ötvözi a nagy teljesítményt, a személyiséget és számos vezető-barát jellemzőt. Egy rendkívüli eszköz a játék elindítására.

Tárolórekesz

A kormányoszlop alatti tárolórekeszben kényelmesen elfér pl. a kikötő kötél, a fényjelző fáklya, stb. A tárgyak egy gumihálóval rögzíthetők.

Motokrossz stílusú kormány

A motokrossz stílusú kormány közepén elhelyezett sportos párna tovább erősíti a jet ski verseny jellegét.

Szívócsatorna

A szivattyú, egy speciális, kis ellenállású, rozsdamentes acél rácson keresztül szívja a vizet. A rács, bár kissé hosszabb, de a 800 SX-R, rendkívül hatékony rácsa alapján készült.

Hajótest & fedélzet

A teljesen új hajótest egyesíti a magasfokú stabilitást és a rendkívüli kanyarodási tulajdonságokat. A hajtótest tervezésénél felhasználták a 800 SX-R és a 800 SX-R verseny változatán szerzett tapasztalatokat és tudást.

Rendkívüli kanyarodási képesség

Az új hajótest kialakításánál figyelembe vették a versenyzők visszajelzéseit. Az agilis kezelhetősége magasfokú stabilitással és nagy teljesítménnyel párosul, így magasabb a kanyarsebessége. A jól kiegyensúlyozott gép kanyarstabilitása meghaladja a 800 SX-R modellét.

Kormányoszlop

A kormányoszlop, a 800 SX-R modellének megerősített változata (hogy jobban megfeleljen a nagyobb teljesítménynek és végsebességnek). A forgáspontját úgy helyezték el, hogy minél kevesebb legyen a kormány előre-hátra mozgása, hogy kevésbé fáradjon el a vezető, különösen a hosszabb versenyeken.

Masszív teljesítmény

Azon kívül, hogy a 800 SX-R modellénél kétszer akkora a teljesítménye és magasabb a végsebessége, az új, 4-ütemű motor szélesebb tartományban ad le nagy teljesítményt és jóval könnyebb a kezelhetősége is. A DOHC, 16-szelepes, benzinbefecskendezős, 4-ütemű, soros, négyhengeres motor hengerűrtartalma 1498 cm3, a furat x löket aránya pedig 83,0 x 69,2 mm.

Széles fedélzet

A nagyobb, szélesebb padló több mozgásteret hagy a vezető számára és megkönnyíti az állós vizirobogóhoz való, gyors hozzászokást.

Kawasaki felfröccsenés gátló

Az állós jet ski-k közül elsőként, ezt a modellt szerelték fel a Kawasaki felfröccsenés gátlójával (KSD): a hajótest első részén kialakított, oldalsó sáv csökkenti a felfröccsenést, különösen nagyobb sebességeknél és hullámos vízben.

Letisztult & erős stílus

Az SX-R potenciális versenygép és ezt tükrözi a letisztult erőteljes stílusa is, mely felidézi a sikeres 800 SX-R modell vonalait, miközben felismerhetők a Kawasakira jellemző stílusjegyek is. A motocross jellegű kormány tovább erősíti sportos jellegét.

Nyomócső

A motor masszív teljesítményét, egy önött alumínium nyomócső adja át a víznek. A kifejezetten az SX-R modellhez tervezett nyomócső (87 mm átmérőjű és 102 mm hosszú) biztosítja az állós vizirobogókhoz ideális, könnyed működést.

Kivételes stabilitás

A kb. 400 mm-rel hosszabb és 30 mm-rel szélesebb, nagy hajótest hozzájárul a kivételes stabilitáshoz egyenesben és kanyarban egyaránt. Állóhelyzetben magasan áll a vízben, így a hajótest stabilitása megkönnyíti a felszállást is.

close-btn
close-btn