SV 650 ABS 2024

2999000 Ft

Leírás

V2-ES ÉLMÉNY ÉS IZGALOM

A Suzuki először 1999-ben dobta piacra az SV650-et a „V-twin élmény” jegyében; a modell szinte azonnal jelenséggé vált a motorosok körében világszerte. Ezt a sokoldalú motorkerékpárt nemcsak városi utakon lehetett kiválóan használni, de a versenypályán is elemében érezte magát. A „V2-es élménygép” jegyében a Suzuki legújabb innovációit felvonultató új SV650 most még magasabbra teszi a lécet. Az új SV650 a motorosok álomgépe, ami bárhova elrepít.
A modell elérhető fojtott 35 kW-os verzióban is.

TÉRHÁLÓS ACÉLVÁZ
A könnyű acélból készülő térhálós szerkezetű váz karcsú felépítést tesz lehetővé, miközben büszkén kiemeli a robusztus V2-es motor szépségét.
 

FÉNYSZÓRÓ
A kerek multireflektoros fényszórót arra tervezték, hogy a lehető legtöbb fényt szórja szét, biztonságot nyújtva a motoros és a többi közlekedő számára. Az igényes formatervnek köszönhetően a lámpatest rögzítése láthatatlan.
 

DIGITÁLIS ÜZEMANYAG- BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
Az SDTV egy digitális üzemanyag- befecskendező rendszer. Minden szívótorokban két különálló pillangószelep található, egy primer, melynek nyitását a vezető vezérli a gázkar elfordításával, és egy másodlagos, melyet a központi elektronika nyit-zár motorfordulatszám, sebességfokozat valamint a primer szelep pillanatnyi állása alapján. A másodlagos pillangószelep szerepe az ideális levegő mennyiség és beömlési sebesség beállítása, javítva ezzel az égés hatásfokát, biztosítva a gyorsítások rángatásmentességét, valamint jelentősen növeli az alacsony és középső fordulatszám-tartományban leadott nyomatékot.
 
SPECIÁLIS HENGER FELÜLETBEVONAT
A SCEM (Suzuki Composite Electrochemical Material) a Suzuki saját fejlesztésű speciális henger felületbevonata. A nikkel-szilíciumkarbid felületkezelő / be-vonó eljárás kifejlesztésében a versenypályákon szerzett tapasz-talatok játszották a főszerepet.
 
INDÍTÁSGÁTLÓ RENDSZER
Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) egy elektronikus indításgátló rendszer, mely a motor indítását csak eredeti kulcs jelenlétében teszi lehetővé.
 
ABS
Az elektronikus szabályozású blokko-lásgátlóval kiegészített fékrendszer biztos úttartást garantál intenzív lassításnál, csúszós útburkolaton is. A rendszer megakadályozza a kerekek blokkolását, ha az útburkolat tapadása hirtelen megváltozik, vagy túlságosan erősen fékez a vezető. Hatékony működése a modern vezérlőegységnek köszönhető, ami fordulatonként ötvenszer ellenőrzi a kerekek forgási sebességét, s az aktuális tapadási viszonyokhoz igazítja a fékerőt. *A rendszer működését befolyásolhatják az útviszonyok (pl. nedves, laza, egyenetlen talaj). Egy ABS-szel felszerelt jármű féktávja hosszabb lehet egy blokkolásgátlóval nem rendelkező modell esetében. Az ABS nem képes kivédeni a kerekek oldalirányú csúszását kanyarban. Kérjük, vezessen óvatosan és ne értékelje túl az ABS képességeit!
 
EASY START
Egy átlagos motorkerékpáron az elindításához a vezetőnek addig kell lenyomva tartania az önindító gombját, amíg a motor be nem indul. A Suzuki Beindítást Egyszerűsítő Rendszere (Suzuki Easy Start System) lehetővé teszi, hogy egy gyors gomb-nyomás elegendő legyen a motor elindításához, éppúgy mint a korszerű autók motorjainak indításakor.
 
FORDULATSZÁM ASSZISZTENS
A fordulatszám asszisztens az ISC mechanizmus segítségével kissé megemeli a motor fordulatszámát, éppen annyira, hogy elinduláskor és alacsony sebességgel való közlekedésnél csökkentse a lefulladás kockázatát. Ezzel a funkcióval a vezető stabilabbnak, magabiztosabbnak érezheti magát a motor nyergében.
 
EURO 5
Csak az európai specifikációkkal rendelkező modellek rendelkeznek az EURO 5 előírásnak megfelelő károsanyag kibocsátással.

close-btn
close-btn