Leírás
SUPERCHARGE YOUR JOURNEY
Öhlins TTX36 hátsó felfüggesztés
Az Öhlins elismert TTX ütközője számos előnyt kínál:
– Megnövelt hátsó stabilitás, fokozott kanyarodási teljesítmény.
– Kiváló csillapítás, nagyobb vezetési kényelem és sportosabb kezelhetőség.
– Megnövelt versenyző magabiztosság.
– Kiváló visszajelzés.
– Nagyobb stabilitás magas sebességnél, valamint a sávváltások könnyebben végrehajthatók.
– A város körül a rugalmas felfüggesztés könnyedén elnyeli a dudorokat, és így kényelmesebb.
Öhlins elektromos kormány lengéscsillapítás
Az automata beállítások szerint alacsony sebességnél olyan csillapítás van, amely még nem zavarja a motor könnyű kezelhetőségét, nagy sebességnél, a csillapítás már növekszik, így fokozva a motor és a kormánymű stabilitását.
Egyoldalú lengőkar
A Ninja H2R-en mutatkozott be először az egyoldalú lengőkar.
Házon belül kifejlesztett supercharger
A gyár a Ninja H2R superchargerét a Kawasaki motor fejlesztőivel és a KHI Csoport csapatával közösen fejlesztette ki.
Brembo fékek
Egy pár masszív ø330 mm-es, t5,5 mm vastag Brembo lemez kiváló fékerőt biztosít.
Kawasaki embléma
A Kawasaki embléma az 1870-es évek óta a KHI jelképe, szimbóluma. A politikájuk szerint az emblémát csak korlátozottan, és csakis a történelmi jelentőségű modelleken szabad alkalmazni. De a Ninja H2R megkapta azt a kivételes jogot, hogy ezt az emblémát viselje.
Eredeti Kawasaki Silver-mirror fényezés
A Silver-mirrored kivitelben, olyan krómfekete festéket használnak, amelyet kifejezetten a Ninja H2R-re fejlesztette ki a Kawasaki. Az erősen fényvisszaverő felület növeli a motor amúgy is lenyűgöző designját.
KQS (Kawasaki gyorsváltó)
A Ninja H2R az első Kawasaki motor, amely alkalmazza ezt a rendszert, azaz a KQS (gyorsváltót).
Bosch IMU
A Bosch kompakt kivitelű IMU használata további pontossági szinteket ad a már így is magas szintű KTRC, KLCM és KIBS rendszerekhez. Az IMU lehetővé teszi a motor viselkedését befolyásoló erőhatások precíz mérését.
Kipufogórendszer
A teljesen titánium kipufogórendszer egyszerűen, ugyanakkor elképesztően jól néz ki, és egy megaphone stílusú hangtompítóval van ellátva.
A motorblokk egység megfelel a 300 LE-s kimenetnek a zárt pályás Ninja H2R-nél
Annak ellenére, hogy ez a megszokott soros, négyhengeres konfiguráció, a Ninja H2R motorblokkja olyan technológiákkal van megtöltve, amelyek kifejezetten ehhez a superchargeres motorhoz lettek tervezve.
Aerodinamikailag kialakított karosszéria
Nem véletlen, hogyha a Ninja H2R-t oldalról megnézzük, akkor nem a supersport motoroknál megszokott előre dőlő, agresszív kinézetet látjuk.
KCMF (Kawasaki Cornering Management Function)
A KCMF figyeli a motor és az alváz paramétereit a kanyarban – a belépéstől a csúcson keresztül a sarokkimeneti moduláló fékerőig és a motor teljesítményéig, hogy megkönnyítsék a gyorsításról a fékezésre és visszafelé történő zökkenőmentes átmenetet, valamint segítsék a versenyzőket a tervezett vonal nyomon követésében. A Ninja H2-n a KCMF felügyeli a következő rendszereket:
– KTRC (beleértve a vontató-, kerék- és csúszó vezérlést)
– KLCM
– KIBS (beleértve a pitching és a sarokfék vezérlését)
– Kawasaki motorfék vezérlés
Váltó
Hogy megkönnyítsék a váltást, sima, gyorsváltót alkalmaztak a Ninja H2R-en. Ez a fajta átvitelt általában a MotoGP-ben, vagy a Forma-1-ben szokták használni, s ezen tapasztalatok alapján fejlesztette ki a Kawasaki Racing Team.
Ülési pozíció és ergonómia
Hogy a vezetés valóban élvezet legyen, és minden porcikájával a gyorsulásra és a csúcssebesség bizsergésére tudjon koncentrálni a vezető, így egy egyszemélyes ülést terveztek a H2R-re.
Légbeömlő
A levegő a kettős légbeömlőn keresztül jut be a rendszerbe. A teljes elülső területet, azaz mintegy 13.000 mm2-szabaddá tették, mivel rengeteg levegőre van szükség ahhoz, hogy a több mint 300 LE-t megkapjuk.
Leszorítóerő generálás
A tükrök helyett a Ninja H2R-en CFRP légterelő szárnyakat szereltek a burkolathoz.
Dőlésszög-mutató
Az új műszerfal újdonságai közé tartozik a dőlésszög-mutató és a maximális dőlésszög-rögzítési funkció (a Bosch IMU hozzáadásával lehetséges).
Elektronikus fojtószelep vezérlés
Kawasaki teljesen elektronikus fojtószelep működtető rendszer lehetővé teszi, hogy az ECU a hangerőt mind az üzemanyag (via üzemanyag-injektorok) és a levegő (via fojtószelepek) szállított a motor. Ideális üzemanyag-befecskendezés és a fojtószelep pozíció eredményez egyenletes, természetes reakció a motor és az ideális motor teljesítmény. A rendszer is jelentős mértékben hozzájárul a csökkentett kibocsátáshoz.
Hidraulikus tengelykapcsoló és nyomatékhatároló
A kiváló minőségű hidraulikus tengelykapcsoló kevesebb karbantartást, igényel, hogy az eredeti állapotában tartsuk.
A motor hűtése
Egyetlen kenési renszer biztosítja a a feltöltő, a motoralkatrészek és a váltó olaj kenését, hogy megőrízzék a motor kompaktságát és egyszerűségét.
Hengerfej
A hengerfejeket úgy kellett kialakítani, hogy megfelelő hűtést teljesítményt biztosítsák az elképesztő superchargeres motor számára.
Rácsos keret
A rácsos vázszerkezet az elegancia és az egyszerű megoldások jegyében lett kialakítva, hogy az alváz megfeleljen a zárt pályás modell hatalmas teljesítményáből adódó elvárásoknak.