Leírás
SUPERCHARGE YOUR JOURNEY
Brembo Stylema féknyereg
– Az előző M50-hez képest az új féknyergek kisebb helyet foglalnak a dugattyúk és a fékbetétek körül. Ez csökkenti a fékfolyadék által elfoglalt belső teret, ezáltal lehetővé teszi a közvetlenebb reakciót
– Az új féknyeregek könnyebbek, kisebb külső méretekkel, amelyek rövidebb rögzítőcsavarokat is lehetővé tesznek. Az újratervezés lehetővé tette a merevség fenntartását, miközben közvetlenebb kapcsolatot biztosít a dugattyúval.
– A Stylema féknyergek nagyon gyorsan lehűlnek, köszönhetően a fékbetétek fokozott légáramlásának, a dugattyú körüli nagyobb térnek, és egy nyílásnak, amely lehetővé teszi a levegő kilépését a központi hídból.
Okostelefon csatlakozás
A műszerfalba beépített Bluetooth chip lehetővé teszi a motorosok számára, hogy vezeték nélkül csatlakozzanak a motorkerékpárhoz. A “RIDEOLOGY THE APP” okostelefon alkalmazásával számos funkció érhetõ el, hozzájárulva a továbbfejlesztett motorkerékpár-élményhez.
– A jármű adatai: olyan információk, mint az üzemanyagmérő, a kilométer-számláló, a karbantartási ütemterv stb., az okostelefonon keresztül megtekinthetők.
– Napló: a GPS útvonal információi, valamint a jármű futásának adatai naplózhatók és megtekinthetők az okostelefonon keresztül.
– Telefonos értesítések: az okostelefonra érkező értesítések láthatóak a motor kijelzőjén.
Rendkívül tartós festék
A Kawasaki új, rendkívül tartós festéke különleges réteggel rendelkezik, amely lehetővé teszi a karcolások önjavítását, hozzájárulva ezzel a festék minőségének fenntartásához.
Színes TFT kijelző
A Ninja H2 SX SE+ fejlett, csúcstechnikájú műszerei hozzájárulnak a magas színvonalú megjelenéséhez. Az analóg stílusú fordulatszámmérőt kiegészíti egy színes TFT LCD képernyő, amely lehetővé teszi az információk grafikus megjelenítését. Négy választható megjelenítési mód lehetővé teszi a motorosok számára, hogy az általuk látni kívánt információt kezelje a rendszer prioritásként.
Beépített üzemmódok
A motorosok három beállítás közül választhatnak (Sport, Road, Rain), vagy kézi beállítás (Rider). A kézi üzemmódban az egyes rendszerek egymástól függetlenül állíthatók be.
Sport: lehetővé teszi a motorosok számára, hogy sportosan motorozzanak a kanyargós utakon.
Road: kényelmes motorozást kínál, sokféle körülményhez, az utcai motorozástól a motoros túrákig.
Rain: biztonságot nyújt a nedves útfelületen.
Az üzemmód menet közben változtatható a kormány bal oldalán található gombok használatával.
LED Kanyarkövető Világítás
A Ninja H2 SX SE két oldalán a burkolatba épített kanyarkövető világítás segít megvilágítani az utat éjszaka. A három rögzített irányú lámpa a dőlésszögnek megfelelően aktiválódik. Ahogy a kerékpár dől, a lámpák sorban aktiválódnak, szélesebb megvilágítást biztosítva. Csak az SE modellen!
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)
Úgy tervezték, hogy segítsen az állóhelyzetből való kigyorsításban. A KLCM elektronikusan szabályozza a motor teljesítményét, hogy megakadályozza a kerék kipörgését, valamint csökkentse a kerék megemelkedését indulásnál. A KLCM-et kizárólag zárt pályán szabad használni, ne használja a mindennapokban! Csak az SE modellhez.
KQS (Kawasaki Quick Shifter)
A kétirányú gyorsváltó lehetővé teszi a kuplung nélküli fel- és leváltást. A hatékony sport motorozáshoz tervezett, utcára optimalizált beállítások mellett már 2500 rpm fölött használható. Csak az SE modellhez.
Kanyarodás vezérlés
A kompakt Bosch IMU (inerciális mérőegység) visszajelzéseinek segítségével, amely valós idejű képet nyújt a váz tájolásáról, a KCMF figyeli a motor és a váz paramétereit a kanyarodás teljes folyamatában, és ennek megfelelően szabályozza a teljesítményt, hogy elősegítse a gyorsabb átállást a gyorsításból a fékezésbe és vissza, így segítve a vezetőt a tervezett vonal követésében.
A Ninja H2 SX+-on a KCMF a következő rendszereket felügyeli:
-KTRC
-KIBS
-Kawasaki motorfékvezérlés
-KLCM
Hétköznapi Használhatóság & Kompresszoros Gyorsulás
A motor kiváló üzemanyag-hatékonyságnak és az élvezetes gyorsulásnak érdekében megnöveltük a kompresszióarányt, és ezzel a hőteljesítményt. A kompresszor, az égéskamra, a beömlők és a kipufogó komponensek mind újra lettek tervezve. Az eredmény egy sokoldalú motortípus, amely lehetővé teszi a nyugodt, hosszútávú utazást, a könnyű kezelhetőséget, és ha kell, akkor olyan lélegzetelállító gyorsulást, amelyre csak egy feltöltött motor képes.
Alacsonyabb Hőfok & Kisebb Tömeg
A hatékonyabb motor egyben kevesebb hőt is termel, mint a teljesítmény éhes Ninja H2, amely a hatalmas, 300 lóerős Ninja H2R alapjaként szolgált. A kevesebb hő kellemesebb utazást eredményez. A Ninja H2 hatalmas étvágyával ellentétben a motornak kevesebb levegő is elegendő, amely csendesebb működést eredményez. Összességében a motor és a kipufogórendszer kb. 3kg-mal lett könnyebb.
Üzemanyag-hatékonyság
A Ninja H2 SX SE+ kiváló üzemanyag-hatékonysága jelentős fejlődést jelent a Ninja H2 motorjához képest, és a Z1000SX, valamint a Versys 1000 teljesítményével van egy szinten. A 19 literes üzemanyagtartállyal kombinálva a Ninja H2 SX SE+ hatótávolsága igen jelentős.
Sportos & Szélvédett
A karosszéria kialakítása mind a szélvédelmet, mind pedig a Ninja H2 SX SE+ sportos megjelenését szolgálja. A tökéletes kialakítás a rendkívül hatékony motornak köszönhető, amely jelentősen kevesebb hőt termel, mint a Ninja H2. A karosszéria megvédi a vezetőt anélkül, hogy túl nagy lenne, kiegyensúlyozva a kényelmet és aerodinamikát. Az SE+ modellen a nagy szélvédő tovább védi a vezetőt, és még nagyobb kényelmet kínál a túrákhoz.
Kényelmes, sportos üléspozíció
A Ninja H2 SX SE+ üléspozícióját mind a sportmotorozás, mind pedig a kényelem szemelőtt tartásával tervezték. Nem annyira elölre döntött, mint a ZZR1400-nál, viszont nem annyira függőleges, mint a Z1000SX, a Ninja H2 SX SE+ üléspozíciója kényelmesebb mind a könyökök, mind a térdek számára, mint a ZZR1400. A nagy sebességet függőleges üléspozícióban nehéz elérni, de a Ninja H2 SX SE+ kiváló áramvonalasságának köszönhetően a ZZR1400-hoz képest kényelmesebb az üléspozíció.
Kényelemre Tervezett Ülések
Mind az első, mind a hátsó ülések biztosítják azt a kényelmet, amelyet egy sport túra motortól elvár. Valójában két első ülést terveztünk: egy Komfort ülést, amely kényelmes térdhajlást és vastagabb uretán párnázatot kínál; valamint egy kiegészítő, Alacsony ülést (15 mm-rel alacsonyabb) amely a földre való könnyű leérést biztosítja. A hátsó ülés szélesebb és laposabb, mint a Z1000SX esetében, biztosítva a hátsó utas kényelmét.
Az SE modellen alapfelszereltség a bőr/velúr, dupla varrással ellátott ülések, kiegészítve a modell magas minőségi szintjét.
Doboz rendszer
A táskák rögzítő rendszere lehetővé teszi a táskák egyszerű csatlakoztatását és eltávolítását, ami hozzájárul a nagyobb kényelemhez. A táskákat a motorkerékpár hátuljára könnyedén lehet rögzíteni és a kifinomult kialakításnak köszönhetően, a motor jól néz ki táskákkal és táskák nélkül egyaránt. A nagy sebességű tesztelés a német autobahnon stabil működést biztosít a táskák számára.
Új Trellis váz
A Ninja H2 SX SE+ innovatív trellis vázzal rendelkezik, amely hasonló a Ninja H2-höz, de az utasok és a csomagok érdekében a vázat újratervezték. A megnövekedett merevség és a hosszabb tengelytáv biztosítja a szükséges stabilitást a nagysebességű motorozáshoz, míg a 30°-os kormányszög megkönnyíti az alacsony sebességű manővereket.