Leírás
SUPERCHARGE YOUR JOURNEY
LED Kanyarkövető Világítás
A Ninja H2 SX SE két oldalán a burkolatba épített kanyarkövető világítás segít megvilágítani az utat éjszaka. A három rögzített irányú lámpa a dőlésszögnek megfelelően aktiválódik. Ahogy a kerékpár dől, a lámpák sorban aktiválódnak, szélesebb megvilágítást biztosítva. Csak az SE modellen!
KLCM (Kawasaki Launch Control Mode)
Úgy tervezték, hogy segítsen az állóhelyzetből való kigyorsításban. A KLCM elektronikusan szabályozza a motor teljesítményét, hogy megakadályozza a kerék kipörgését, valamint csökkentse a kerék megemelkedését indulásnál. A KLCM-et kizárólag zárt pályán szabad használni, ne használja a mindennapokban! Csak az SE modellhez.
KQS (Kawasaki Quick Shifter)
A kétirányú gyorsváltó lehetővé teszi a kuplung nélküli fel- és leváltást. A hatékony sport motorozáshoz tervezett, utcára optimalizált beállítások mellett már 2500 rpm fölött használható. Csak az SE modellhez.
LCD vs TFT
A műszerfal fejlett, csúcstechnológiás kialakítása hozzájárul a Ninja H2 SX zászlóshajó-szintű minőségéhez. A Kawasaki először használ színes, kiváló minőségű TFT LCD kijelzőt a Ninja H2 SX SE-n. Az SE modell képernyője lehetővé teszi az információk grafikus megjelenítését. A két választható megjelenítési mód (Túra, Sport) lehetővé teszi a motorosok számára, hogy priorizálják az általuk látni kívánt információkat.
Kanyarodás vezérlés
A kompakt Bosch IMU (inerciális mérőegység) visszajelzéseinek segítségével, amely valós idejű képet nyújt a váz tájolásáról, a KCMF figyeli a motor és a váz paramétereit a kanyarodás teljes folyamatában, és ennek megfelelően szabályozza a teljesítményt, hogy elősegítse a gyorsabb átállást a gyorsításból a fékezésbe és vissza, így segítve a vezetőt a tervezett vonal követésében.
A Ninja H2 SX-en a KCMF a következő rendszereket felügyeli:
-KTRC
-KIBS
-Kawasaki motorfékvezérlés
-KLCM (Csak az SE-n.)
Hétköznapi Használhatóság & Kompresszoros Gyorsulás
A motor kiváló üzemanyag-hatékonyságnak és az élvezetes gyorsulásnak érdekében megnöveltük a kompresszióarányt, és ezzel a hőteljesítményt. A kompresszor, az égéskamra, a beömlők és a kipufogó komponensek mind újra lettek tervezve. Az eredmény egy sokoldalú motortípus, amely lehetővé teszi a nyugodt, hosszútávú utazást, a könnyű kezelhetőséget, és ha kell, akkor olyan lélegzetelállító gyorsulást, amelyre csak egy feltöltött motor képes.
Alacsonyabb Hőfok & Kisebb Tömeg
A hatékonyabb motor egyben kevesebb hőt is termel, mint a teljesítmény éhes Ninja H2, amely a hatalmas, 300 lóerős Ninja H2R alapjaként szolgált. A kevesebb hő kellemesebb utazást eredményez. A Ninja H2 hatalmas étvágyával ellentétben a motornak kevesebb levegő is elegendő, amely csendesebb működést eredményez. Összességében a motor és a kipufogórendszer kb. 3kg-mal lett könnyebb.
Üzemanyag-hatékonyság
A Ninja H2 SX üzemanyag-hatékonysága sokkal kiválóbb, mint a Ninja H2 kompresszoros motorjáé, és a Z1000SX valamint a Versys 1000 hatékonyságával közel megegyező. A 19 literes üzemanyagtartállyal kombinálva a Ninja H2 SX jelentős hatótávolságot biztosít.
Sportos & Szélvédett
A teljesen burkolt váz egyaránt hozzájárul a szélvédettséghez valamint a Ninja H2 SX sportos megjelenéséhez. A Ninja H2 SX kiváló hatékonyságú motorja jóval kevesebb hőt termel, mint a Ninja H2, így lehetőség adódott a motor teljes burkolására. A karosszéria stratégiai kialakítása jól védi a vezetőt anélkül, hogy túl nagy lenne a mérete, így kiegyensúlyozva a vezetési élményt és az aerodinamikát. Az SE modellen ezen felül megtalálható még egy nagy méretű szélvédő, hogy még nagyobb kényelmet biztosítson túrázás közben.
Kényelmes, sportos üléspozíció
A Ninja H2 SX üléspozícióját mind a sportosság, mind pedig a kényelem szem előtt tartásával tervezték. A ZZR1400-hoz képest kevésbbé kell elölre dőlnünk, viszont nem annyira egyenes a pozíció, mint a Z1000SX-en. A Ninja H2 SX jóval kényelmesebb üléspozíciót biztosít a könyököknek és a térdeknek, mint a ZZR1400. Egyenes üléspozícióban nehéz nagy sebességgel haladni, de a Ninja H2 SX kiváló szélvédelmének köszönhetően sokkal kényelmesebb pozícióban utazhatunk mint a ZZR1400 esetén.
Teljesen Állítható Felfüggesztés
A szupersport szintű felfüggesztés a menetkomfort és a sportteljesítmény kombinációját kínálja, amely ideális az utcai lovagláshoz és a túrázáshoz egyaránt. Mind az első, mind a hátsó felfüggesztés teljesen állítható, lehetővé téve a motorosok számára, hogy a felfüggesztést a vezetési körülményekhez és stílusukhoz igazítsák. A hátsó előfeszítő beállíthatósága nagymértékben megkönnyíti az utasok és/vagy a csomagok befogadását.
Kényelemre Tervezett Ülések
Mind az első, mind a hátsó ülések biztosítják azt a kényelmet, amelyet egy sport túra motortól elvár. Valójában két első ülést terveztünk: egy Komfort ülést, amely kényelmes térdhajlást és vastagabb uretán párnázatot kínál; valamint egy kiegészítő, Alacsony ülést (15 mm-rel alacsonyabb) amely a földre való könnyű leérést biztosítja. A hátsó ülés szélesebb és laposabb, mint a Z1000SX esetében, biztosítva a hátsó utas kényelmét.
Az SE modellen alapfelszereltség a bőr/velúr, dupla varrással ellátott ülések, kiegészítve a modell magas minőségi szintjét.
Táska rendszer
A kiegészítő táskák rögzítő rendszere lehetővé teszi a táskák egyszerű csatlakoztatását és eltávolítását, hozzájárulva a kényelemhez. A táskák a motorkerékpár hátulján tökéletesen lettek integrálva, a motorkerékpár középvonalához közel, és a letisztult kialakításnak köszönhetően eltávolított táskákkal is látványos megjelenést biztosít. A nagy sebességű tesztelés a német autópályán stabil működést biztosít a táskákkal és azok nélkül egyaránt.
Új váz
A Ninja H2 SX innovatív vázzal rendelkezik, csak úgy, mint a Ninja H2, de az utasok és a csomagok befogadásának érdekében, a keretet teljesen újraterveztük. A motorkerékpár 195 kg-os teherbírása a Z1000SX-hez hasonlítható. A megnövekedett merevség és a hosszabb tengelytáv biztosítja a stabilitást az autópályán, míg a 30°-os kormányszög megkönnyíti az alacsony sebességű manőverezést.